Biobiljetter

Jag är med och tävlar om två biobiljetter till filmen "Jag saknar dig".
Reglerna är enkla så försök du med?
Tryck på länken för att komma till tävlingen: http://filmjagsaknardig.blogg.se/
Min motivering lyder: Jag skulle vilja vinna biobiljetterna för att jag vill bjuda min allra bästa vän på den filmen. Både hon och jag vill jätte gärna se den.
Varför jag vill bjuda just henne är för att vi har känt varandra sen dagis. Jag blir lika glad varje gång vi ses. Det är lika svårt att säga hejdå varje gång vi ska skiljas åt även om vi ses näst intill varje dag. Hon får mig alltid på bättre humör när jag är ledsen och jag kan berätta allt för henne & då menar jag verkligen ALLT!
När vi inte är med varandra så saknar jag henne mer och mer för varje sekund som går..
Vi gör nästan allt tillsammans och då måste vi ju nästan gå på den här filmen ihop också?
Det här får mig till att tycka att hon är värd en biobiljett!!


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om laptopfodralet:) <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-08-20 @ 23:30:40
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!