Min dag :)

Yes min dag har varit ganska nice endå :)
Dagen började med att jag o mamma åkte till sjön med anette och Lina. Solade & badade lite.
Efter det blev det stress hem för att packa saker & sen möta Hanna vid bussen. Vi tog bussen runt 5 över 3.
Jag hittade inga kläder som jag ville ha men jag köpte smycken ;)
Jag vet inte varför för att jag använder aldrig smycken. Men jag har bestämt mig för att börja göra det- Man ser lite mer upp piffad med det (a
När vi kom hem till åtvid hämtade emil mig vid station så åkte vi till mormor&morfar för att hämta lite saker.
DÅ märkte jag att det sved på ryggen, Ja, jag är bränd (a
aja. vi hörs senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!