Duktig flicka.. mjaaauu

HEJHEJHEJ!
Sov som sagt hos Linn inatt men drog inte med datorn så jag kunde inte blogga:/
Vi pratade och myste iaf med läsk & chips.
aoo.. vi sov ju inte direkt, vi gick inte och la oss för ens typ halv sex. YAO
Jag, Hanna och Clara tog bussen hem typ tolv och bror min hämtade mig vid stationen. Det blev att åka hem och äta + film, men somnade. GÖTT!
När vi vaknade tog jag en cykeltur till mormor för att hälsa på, men åkte bil hem.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv tio. för att då är det dax för "Johan Falk" :)
Tills dess ska jag köra lite styrketräning.
Fårse om jag bloggar mer idag.
PUSS;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!