Entligen!

Hej!
Entligen har jag tid för lite bloggning.
SÅ nu kommer det lite om vad jag gjorde igår och i onsdags.

ONSDAG: Var & badade med mamma. Sen åkte jag till station för att möta Linn, Hanna och Olivia.
Så tog vi bussen hem till Linn för att ha myskväll.
Här kommer bilder från den dagen :)
TORSDAG: Drog hem till Matilda med Olivia & Hanna. Snackade lite och sen drog vi tre tillbaka till åtvid igen. Så kom Sabina & Clara. Vi gick till bysjön och träffade massa folk. EFter det drog jag hem och tittade på film/sov.
Det hände massa mer men det blev en kortfattad text :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!