Fredag & Lördag

Todel!
Fredag: Kunde inte blogga mer den dagen för att mamma körde ner mig till åtvid så tillbringade jag kvällen med Clara, Hanna, Linn och en stund med Olivia. Vi gjorde inte så mycket mer än att bara gå runt och prata :)
Senare runt tolv gick vi hem till Hanna, sen kom mamma och hämtade mig och då var klockan halv ett. så det var ingen idé att blogga :/
Lördag: Orkade inte blogga igår.. Hanna kom hit vid fyra och vi chillade typ bara. Sen körde Emil hem oss till Clara.
Orkar inte berätta mer för att vi gjorde inte så mycket ändå.
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Det blir väl kanske att dra ut eller något.
Men nu ska jaglira sims.
PUSS!
Jag tycker att sims2 är roligare än sims 3 :)
Ni som spelar sims.. Vilket tycker ni är roligast?

Kommentarer
Postat av: Nike

Sims 2 ;* <3

2011-07-21 @ 21:43:51
URL: http://briindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!