tråkigt

Du heter: Marilyn Sandberg
Smeknamn: Marilyn, Murran, Marre, Smör, Smörlin med mera....
Låt som när du är ledsen sörjer till? I go wherever you will go, shades of love osv..
Beroende av: Mobilen
Vad tror folk om dig? Inte vet jag. Vissa tror jag är en jätte glad och snäll tjej andra tror att jag är dryg, kaxig..
Stämmer det? Det första ja..
Vad får du oftast komplimanger för? Mage & hår
Hur imponerar man på dig? Va dig själv, ha humor.
Brukar du skratta för dig själv? Haha det händer väldigt ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Haha, va gör du för nåt åsna?
Var bor du? I Stockholm, trångsund
Trivs du där? Gör jag väl.
Har du haft sex idag: Nope
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Vem ringde du senast?: Mamma tydligen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte ihåg haha..
Antal timmar sömn inatt: 9 kanske
Sov du ensam: Yepp
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur känner du dig nu: Lat, uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt
Vad tycker du om fötter: Inget märvärdigt
Vad saknar du: Portugal!
Hade du en bra kväll igår/vad gjorde du: Den var väl bra  va med massa kompisar!
Favorit dryck på morgonen: Apelsin juice eller oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: 2-3 om jag bara är hemma.
Är du blyg? Nej, va det förut
Sysslar du med någon idrott/ vad har du sysslat med?: Nope
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kan man verkligen säga att jag gör..!!
Har du spytt offentligt: Haha.. tyvärr ja.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Frågan är - vad skulle jag inte göra`?
Är du nöjd med ditt liv: Ahrå
Är du bortskämd: nej
Vad gör du i morgon: I have no idea
Vad är det värsta du vet?: Falskhet, blodpudding, när jag känner mig ful
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja
Vad är det finaste du fått?: Finns mycket.
En speciell dag du minns: Måste nog säga femte dagen i portugal, på kvällen. Kommer aldrig glömma den dagen, bästa i hela mitt liv!
Du samlar på: Nothing
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sarah.
Dricker du/ vad tycker du om ungdomar som dricker? Ja. Jag har ingenting emot ungdomar som dricker, det är väl en själv som får välja om man vill göra det eller inte.
När grät du senast: Någon vecka sen.
Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner: Åka en jorden runt resa.
Vill du gifta dig?: Det vet jag inte nu.
Vill du ha barn?: I framtiden, en tjej & en kille.
Är du musikalisk?: Nej, det tycker jag inte
Vad dricker du helst när du är törstig: Läsk (haha) hatar vatten tex.
Bor dina föräldrar tillsammans?: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns?: Jag tror inte det..
Biter du på naglarna: Neje
Är du för eller mot otrohet?: Jag hatar det...
Har du någonsin varit kär?: Mhm.
Du heter: Angelika Johansson
Smeknamn: Angelika, Ange, Rallyange, Angie, Angelina mm...
Beroende av: Mobilen/Datorn
Vad tror folk om dig? Vet inte?
Stämmer det? --
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag gått ner i vikt..
Hur imponerar man på dig? Va dig själv & humor :)
Brukar du skratta för dig själv? HAHA JA
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ja precis ;) Hehe nej vi kollade idag så har inte hunnit, och tänkte jag skulle kolla innan så alla kan bara. :D <3
Var bor du? Åtvidaberg..
Trivs du där? Nja
Har du haft sex idag: hehe nej
Hur svarar du i mobilen: Hej det är angelika.
Vem ringde du senast?: Linn
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: VEt inte
Antal timmar sömn inatt: Ingen aning
Sov du ensam: JA
Brukar du komma i tid: nje (a)
Hur känner du dig nu: Trött & utråkad
Vanligaste färg på dina kläder: Olika
Vad tycker du om fötter: äckligt
Vad saknar du: Mycket
Hade du en bra kväll igår/vad gjorde du: Nej, jag sov (a)
Favorit dryck på morgonen: Apelsin juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika
Är du blyg? ja, men inte lika som förr
Sysslar du med någon idrott/ vad har du sysslat med?: nej man jag har gått på idrott, ridning och innebandy
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: YEY
Har du spytt offentligt: njaa
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Frågan är - vad skulle jag inte göra`?
Är du nöjd med ditt liv: Ahrå
Är du bortskämd: noppiieee
Vad gör du i morgon: ingen aning?
Vad är det värsta du vet?: endel människor, när jag känner mig ful & min kropp
Har du bra vänner och äkta vänskap?: YES!!!
Vad är det finaste du fått?: Jadu..
En speciell dag du minns: Ingen aning
Du samlar på: ingenting
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Hanna!
Dricker du/ vad tycker du om ungdomar som dricker? Ja, det gör jag. folk dricer om dom vill!
När grät du senast: en vecka sedan typ
Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner: leva livet
Vill du gifta dig?: NEJ
Vill du ha barn?: ja men inte än på ett tag
Är du musikalisk?: jag älskar musik & att sjunga men sjunger inte inför folk
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Bor dina föräldrar tillsammans?: ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns?: japp
Biter du på naglarna: nej
Är du för eller mot otrohet?: HATAR det
Har du någonsin varit kär?: jaoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!