Angående min blogg

Hej..
Jag vet att jag har varit dålig på att blogga men jag har haft mycket ett tag.
Men en sak som jag tycker är tråkigt är att ni inte kommenterar men ni blir sura när jag inte bloggar?
Ni ska veta att jag blir minst lika sur när ni inte kommenterar!
Jag har faktiskt tänk sluta blogga för att ingen kommenterar..
visst, jag har lovat en snygg design men jag har inte lärt mig alla pogram.
så får jag inte tag i någon som kan fixa en till mig så ni får vänta ett tag till.. antar jag?
SVARA gärna på om jag ska ta bort bloggen eller om ni kan börja kommentera mer?

Kommentarer
Postat av: Sara

Den ska vara kvar hörredu ;**

2011-06-21 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!