Hemma

Hejsan.
Åkte hem till Åtvid från linn runt kvart över elva med Hanna, Mathilda och Thea.
Hade en underbar natt med dom, linn och sara(a)
hihi, sara går i sömnen xD lite läskigt.. osv
Men när vi kom till åtvid så gick hanna hem och vi andra tre gick till oasen för att äta kebabtallrik,
vi var sjukt sugna på det. Så kom sara också och åt med oss:)
efter det hämtade mamma mig så åkte vi till huset som vi ska flytta till, Så
jag har varit där hela dagen. därför har jag inte bloggat men nu ska jag fixa lite.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: kungen sara

puss :D

2011-06-03 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!