TRÅK!

Lovar du att vara ärlig? AO
Du heter? Angelika
Beronde av? mobil, datan
Vad behöver du mest just nu? en bästavän
Vad tror folk om dig? blyg?
Vad får du oftast komplimanger för? Min humor?
Hur imponerar man på dig? ha humor!
Brukar du skratta för dig själv? hahaha ja :D
Var bor du? I en skithåla!
Trivs du där? NEJ!
Vad har du för mobil? Sony Ericsson
Nästa mål i ditt liv? HÖGA BETYG, lyckas i framtiden m.m
Hur svarar du i mobilen? Hej det är angelika?
Vem ringde du senast? INGEN ;)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: venne?
Antal timmar sömn inatt? 6?
Sov du ensam? Naj
Brukar du komma i tid? haha shh
När mår du bra? när jag är med mina underbara vänner
När blev du fotad senast? idag :)
Hur känner du dig nu? Ful, uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder? vet inte
Vem saknar du? agnes
Favorit dryck på morgonen? apelsin juice
När brukar du oftast gå och lägga dig? helger och vardagar varierar, nu på lovet kommer jag ju vända på dygnet
Är du blyg? ao
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? OM jag gör!!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? vad skulle jag inte göra?
Är du nöjd med ditt liv? Funkar
Vad är det värsta du vet? falska vänner
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? varierar
Vad längtar du till? lov
Har du bra vänner och äkta vänskap? underbara vänner <3
Vad är det finaste du fått? fått massa fint
Om fem månader? händer det något?
Om ett år? så är det sommar 2012
Du samlar på? ingenting haha
Vem ringer du när du är arg/ledsen: hanna..
Har du strumpor på dig nu? ao (A)
Är det okej att gråta? Dummaste frågan hittils
När grät du senast? igår?
Bär du glasögon eller linser? nej
Vill du gifta dig? no way
Ha barn? ja, en tjej & en kille
Är du bra på att laga mat? jag är grym.
Är du flygrädd? vet inte
Tror du på ett liv efter döden? kanske de
Bor dina föräldrar tillsammans? ao
Vilken ögonfärg har du? blå/grå
Röker du? nej sånt håller inte jag på med
Vad är det viktigaste i livet? Kärlek, vänskap och familjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!