EY

Hej på er.
Kom em från Liseberg klockan ett inatt.
Blev hämtad av bror min, så åkte vi till Hanna och hämtade mina saker.
Liseberg var awsome.
Men det var ju inte lika kul när det började regna,
+ att det blev en aning blött när jag fick en vatten stråle över hela ryggen när jag åkte kollerado :o
Jag åkte INTE den nya karusellen (atmos fear) för att jag vågar inte ens åka den vanliga fritt fall:o
Aja, det var iaf askul.
Imorse vaknade jag halv elva. Åt frukost och sen har jag bakat "kladdmuffins" för att jag blir firad av släkten så jag var tvungen att baka lite. Nu ska jag leta rätt på alla mina ny tvättade kläder och hänga in det (a)
Hade väl bara det att säga tror jag.
Bloggar mer sen.
Puss:*
Åkte hanghi, förstår inte att jag ens satte mig i stolen fler gånger efter första gången jag åkte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!