Förlåt!

Förlåt för att jag inte bloggae på hela dagen igår men jag hann inte :S
Botorp var ganska kul ändå förutom att jag blev förskyld efter övernattningen-.-
+ att det var ganska jobbigt att gå 1,5 mil.
Men jag klarade det. Även om det var varmt så badade inte jag,
så jag har fortfarande inte tagit årets första dopp.


Igår morse gick vi hem runt klockan halv nio-nio och var vid skolan 10-halv elva.
Så ja, vi gick ungefär 1,5 mil hem också.
När vi kom fram till skolan så var mina ben typ döda, så mamma hämtade mig.
Sen när jag kom hem sov jag och satt vid datorn lite.
Det var allt om Botorp.
PUSS:*
(Jag har ingen bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!