PLUGGAAAAAAAA-.-

HEJ!
Var ingen skola idag för att det är ev dagar (elevensval dagar) så jag vlde att plugga hemma idag.
Gjorde klart en rest. Känner mig lite stolt faktiskt.
Annars har jag typ bara slappat.
När jag var i Ullared så köpte jag en as snygg tröja som jag typ älskade.
Men jag tappade bort den, letade överallt men hittade den ingen stans.
Sen så var min underbara Nike i Ullared här om dagen och köte en ny till mig och jag är typ jätte glad :`)
Glömde skriva det den dagen men nu vet ni.
PUSS PÅ DIG ÄLSKADE NIKE!!!:*
CAMFULABILDER!
Har tröjan på mig(A)
MUPP bild ;)

Kommentarer
Postat av: Nike Brindmark

hihi, älskar dig sötnos! :)<3

2011-05-25 @ 23:06:19
URL: http://nikebrindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!