Sista inlägget

Hejhej, det här kommer blir det sista inlägget.
Var ju som sagt och "mini shoppade" förut som vi kallar det(nike och jag).
Hon handlade lite till imorgon och jag handlade en energydryck och glass:)
När jag väntade på henne så kom Linn, Olivia och Emelie så jag snackade med dom sålänge.
Sen drog dom lite efter att Nike kom så då gick vi och handlade.
När vi var klara satt vi och snackade lite på en bänk sen skilldes vi åt.
Hemma fastnade jag vid datorn och sen började jag kvällsträna lite, börjar gå upp i vikt igen känner jag så jag måste gå ner några kilon!
Men nu ska jag se på film eller något.
PUSS;*
Hörs imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!