Tävling - Valfritt smycke!

Nu drar jag igång en tävling om valfritt smycke från UR&PENN.
Man kan delta i tävlingen även om man inte har blogg!
Regler:
1. Kommentera att du är med!
2. Gå in på ... och välj ett smycke för max 100kr.
(Du kan välja fler smycken bara priset är max 100kr).
Länka smycket/smyckena till mig i kommentarsfältet!
För dig med blogg:
3. Skriv om tävlingen på din blogg och länka mig.
( OBS: det ska bara stå om tävlingen i inlägget!)
4. Länka inlägget til din blogg till mig.
För er utan blogg:
5. Gör 1&2 + länka tävlingen på facebook!
HEJHEJ!
Nu drar jag igång en tävling om ett valfritt smycke från UR&PENN.
Man kan delta i tävlingen även om man inte har blogg!
Regler för alla deltagare:
1. Kommentera att du är med,
Skriv din hotmail adress så att jag kan nå dig om du vinner!
2. Gå in på uropenn och välj ett smycke för max 100kr.
(Du kan välja fler smycken bara priset är max 100kr tillsammans!).
Länka smycket/smyckena till mig i kommentarsfältet!
3. Skriv om tävlingen på din blogg och länka mig.( OBS: det ska bara stå om tävlingen i blogginlägget!)
Du som inte har blogg får länka om tävlingen på facebook.
4. Länka inlägget om tävlingen till mig! (ni som gjorde inlägg på er blogg)

Tävlingen avslutas den 31/10/2011.

Jag kontaktar vinnaren via mail och om man inte svarar inom två dagar så anses en ny vinnare! (var uppmärksam) ;)
Lycka till! :D
KOMMENTARER SOM INTE RÖR TÄVLINGEN FÅR INTE KOMMENTERAS HÄR!!!

Kommentarer
Postat av: anita Johansson

2011-10-25 @ 13:59:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!