Lite frågor.

Äger du en iPod? nopp
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? olika från dag till dag.
Hur många resväskor äger du? venne.
Använder du flip-flops? aa på sommaren
Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma handlar.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Olika
Vilken var den senaste filmen du såg? One missed call 3. (skit dålig)
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? beror på vilket humör jag är på.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ny mobil + kläder.
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja haha
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? typ.. venne britney spears kanske.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Det säger jag väl inte om det är hemligt? xd
När var senast någon stötte på dig? jadu..
Vad åt du till middag senast? Kött, potatis och sås :)
Använder du huvtröjor? Ja
Kan du vissla? Ja!! 
Vem var den senaste som ringde dig? Bror min.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Många olika
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? ja, det gör dom säkert. men jag orkar inte bry mig eftersom att jag vet vad som är sant ;)
Tittade du på tecknat när du var liten? JA!?!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? haha.. litet..
Hur många syskon har du? ett.
Är du blyg inför det motsatta könet? jao.
Vilken film kan du alla replikerna till? haha typ solsidan.
Äger du några band t-shirts? aa:D
När flög du senast? aldrig
Hur många stolar står kring ditt köksbord? jag har inget men fyra vid mammas. ;)
Läser du för skojs skull? ao ibland.
Pratar du några andra språk? engelska, spanska, mitt eget konstiga språk och så kan jag några ord från olika språk.
Diskar du din egen disk? Nej, har diskmaskin ;)
Har du gråtit offentligt? ja,
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? jao
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nej.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? aa
Kan du kasta macka? JA! 
Har du någonsin varit i Jamaica? nej
Vad har du med dig in på bion? mina saker som jag har med mig,
Vem var din favoritlärare och varför? em.. sara för att hon bara var snäll och allt.
Har du dejtat någon av en annan religion? nej
Vad har du för väder? dimmigt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? går inte gymnasium än
Gillar du att flyga? har aldrig gjort det.
När sov du senast på golvet? i lördags.
Gillar du din boende-situation? nä.
Vilken är din mammas hemstad? Åtvidaberg.
Din pappas hemstad? Borensberg (stavning)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst sju.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? njaa.. ibland.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nja.
Vilken är din favoritfrukt? äpple tror jag.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nae xd fast jag skulle behöva bry mig om det..
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? (a
Tror du på liv på andra planeter? nej xd
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? jag själv.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? vet inte. olika
Hur valde dina föräldrar ditt namn? haha lång historia.
Gillar du senap? nja..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Angelika, du har dina vänner och allt kommer bli bra... snart.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? vet inte :o
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? den blyga.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? ne
Tycker du om att krama folk? beor på vem
Skulle du säga att du är trendig? nja.
Äger du en digitalkamera? aa
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? kommer inte ihåg xd
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? aa
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? bakom stängda dörrar.
Tycker du att du är attraktiv? nej..
Vad är du allergisk mot? endel människor.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ibland faktiskt.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!