En dag med mammi!

Förlåt för att jag inte har bloggat idag men jag har faktikt inte haft tid. Morgonen började med att jag fick gå upp tidigt för att jag skulle till stan mad mamma.
Jag köpte ett tvbord, två korgar och en blomma för finhetens skull.
Sen åt vi på kinaresturang, riktigt gott! Jag är fortfarande mätt även om det var för 6-7 timmar sen. Men iaf, efter maten så gick vi och köpte biobiljetter till "Jägarna 2" sen åkte vi hem. Så monterade jag ihop mitt tvbord och fixade i rummet. Sen vid 5 åkte vi till stan igen för att vi skulle kolla på bio.
Den var lite för känslig för mig men jag klarade det. :)
Nu är jag hemma och ska ta det lugnt.
Vi örs senare eller imorgon. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!